FAQ - Bestellingen

Zijn er andere personalisatie mogelijkheden mogelijk?

Zou u graag een ander ontwerp op een van onze artikelen willen? Neem dan contact op met: info@hipkaartje.nl

Ik kijk dan graag met u naar de mogelijkheden en opties!

Ik wil een bestelling plaatsen, maar het product is uitverkocht. Wat nu?

Wat leuk dat je een van mijn producten wilt aanschaffen! Wanneer het product is uitverkocht is deze mogelijk nu even niet op voorraad waardoor de levertijd eventueel langer zou kunnen duren. Neem contact op via: info@hipkaartje.nl of via het contactformulier. Dan kan ik u laten weten wanneer het gewenste product weer leverbaar is!

Ik heb een bestelling geplaatst maar een verkeerd adres doorgegeven.

Geen probleem! Zolang ik je product nog niet heb verzonden kan ik het gelijk voor je aanpassen. Stuur mij direct een mailtje via info@hipkaartje.nl o.v.v. het bestelnummer en geef hierin het juiste adres aan!

Ik heb nog iets leuks gezien op de site, kan ik dit toevoegen aan een bestaande bestelling?

Zolang je bestelling nog niet verzonden is, is dit vaak mogelijk! Neem zo snel mogelijk contact met mij op via info@hipkaartje.nl dan kijken we samen naar de opties!

Mijn bestelling is beschadigd, wat nu?

Wat vervelend dat uw bestelling niet is bezorgd naar wens! Ik probeer de producten altijd zo goed mogelijk te verpakken, maar heb helaas geen invloed hoe de pakketbezorger met het product om gaat.

Neem contact op met mij via info@hipkaartje.nl o.v.v. je bestelnummer en geef aan welk product is beschadigd. Zorg er ook voor dat je een foto van het beschadigd product mee mailt, dan kijken we samen naar een oplossing!

Ik heb geen bestelbevestiging ontvangen, wat nu?

Heb je al in de Spam folder van je mail gekeken? Zo ja stuur mij dan even een mailtje via: info@hipkaartje.nl dan zou ik het voor je uit! Mocht de bestelling gewoon goed zijn doorgekomen kan ik je een nieuwe bestelbevestiging sturen zonder problemen.

FAQ - Verzenden en Betalen

Wat is de verwerkingstijd

De verwerkingstijd van Hip Kaartje varieert per product. Zie hiervoor de product omschrijving.

Gemiddeld zijn de verwerkingstijden als volgt:

1-2 dagen voor niet gepersonaliseerde producten.

1 week voor gepersonaliseerde producten.

Mocht de verwerkingstijd niet uitkomen naar uw wensen? Neem dan contact op met info@hipkaartje.nl

Wat zijn de verzendkosten van Hip Kaartje?

Verzending binnen Nederland :

€3,95 voor brievenbuspost zoals bijvoorbeeld boekenleggers of wenskaarten. €4,95 voor pakketpost denk hierbij aan een bestelling met meerdere zwaardere producten, bijvoorbeeld meerdere setjes invulkaarten.

Verzending binnen België :

€6,95 voor brievenbuspakketje.

Hip Kaartje rekent geen verzendkosten in Nederland bij bestellingen vanaf €30,- en bestellingen vanaf €35,- in België.

Ik woon niet in Nederland of België, wat nu?

Geen probleem! Neem contact op via info@hipkaartje.nl met welke producten je zou willen bestellen en in welk land je woont. Ik zoek dan even uit wat de verzendkosten zouden en laat je dit weten!

Vaak liggen de verzendkosten in veel landen, vooral buiten de EU een stukje hoger! Dit is de reden waarom ik deze nog niet (standaard) aanbied via de site.

Wat zijn de betaalmethoden van Hip Kaartje?

Je kunt betalen via:

Ideal, Bancontact (België) en Creditcard.